FREDAG, November 09, 16:37

The City


Excuse me, vet inte vad som hände med redigeringen här??? gick helt crazy bananas med redigeringen
 
har nu märkt att jag tydligen har någon undermedveten svaghet för fönster?!! Går igenom mina foton jag tagit och inser att det är bisarrt många foton på... fönster. Hur kunde jag inte märkt detta förut att så fort jag ser ett fönster jag tycker om tar jag fram kameran...
 
 
 
 
Ang denna bild ovanför. Höll på att skratta ihjäl mig??? Guiden ba "ja och HÄR SER NI EUROPAS STÖRSTA FLYTANDE KINA-RESTURANG!!!!" ja för det finns ju så många flytande kina-resturanger... applåder till Europas största flytande Kinaresurang. Ni är så värda detta rekord ok. 
 
 
Asså tänk er att bo typ i lägenheten ovanför lilla cafeet på hörnet??? JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!! en dröm jag har är att bo i en stört fin lägenhet med massa slingerväxter på, så vackert <3333
 
 
Glömmer bort stressen genom att krysta fram ett blogginlägg. Eh. 

Postat av: Julia Fulia

Grymt vackra bilder, jag vill också till Amsterdam! Det där med att bo över ett café och slingerväxter <333

2013-11-12 @ 10:30:01
Postat av: ANNNAIZ

Härlig blogg! :)

2013-11-24 @ 18:34:15
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Cathie

Men gud vilka härliga bilder!!

2013-12-04 @ 16:51:08
URL: http://cathie.se
Postat av: Stina

Grymt fina bilder! Kram

2014-02-16 @ 21:00:04
URL: http://www.nattstad.se/stinaganemyr
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin