LÖRDAG, JANUARI 12, 13:34

det är söndag och jag tar kort på doftljus


 
Fördriver tiden och önskar den kunde gå en aning fortare, inte bara för att jag ska på Ben&Jerry dejt med finaste vännerna i eftermiddag utan också för att är trött på allt just nu. BLÄ. För övrigt har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från Costa Rica, har fortfarande problem med jetlag (nackdel med att resa </3) somnar alldeles för sent och vaknar alldeles för tidigt, hujeda mig. Beundrar även mina fina vinterskor som har Pocahontas-vibe över sig. Pocahontas möter UGGs typ. 
 
HA EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAG!!

Postat av: Ida - foto & häst

Åhhhh älskar bilderna!! :'DDDDDDDDDD

2014-01-12 @ 17:27:31
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Julia Fulia

Jag tänkte på Pocahontas när jag såg dem! De är jättefina och ser supermysiga ut. :)
+ Dat Lagerhausljus, Mm-Hmm.

Svar: Du e fin du
Karolina Ramirez

2014-01-12 @ 20:25:28
Postat av: Birgitta

Du är så duktig på att ta bilder, jag önskar att jag hade varit intresserad av fotografi när jag var ung, tyvärr fanns det inte sådana högklassiga mojänger på min tid.

Svar: Birgitta då, det är aldrig försent!
Karolina Ramirez

2014-01-15 @ 02:45:21
Postat av: Vendis

Är bilderna redigerade?

Svar: yes
Karolina Ramirez

2014-01-18 @ 14:57:39
URL: http://adinavendela.blogg.se
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin