FREDAG, JANUARI 11, 19:10

här är en fin rubrik


Husen man bodde i i Tortugero Nationalpark. helt ok coolt att vakna av vrålapor på morgonen.
 
Ger min själ till hängmatte-guden
 
Helt öde, orörd strand. 
 
Hittade en söt kompis awwww
 
 
 
 
Har ingenting vettigt att skriva. Ha det najzzzzz.

Postat av: Julia Fulia

Vilket fränt jävla ställe. Du får skaffa dig din egna personliga vrålapa!

Svar: Han ska heta Glenn
Karolina Ramirez

2014-01-11 @ 19:24:11
Postat av: Birgitta

En sådan underbart intressant resa du har varit på, du får komma och hälsa på och visa alla fina bilder du har tagit.

Svar: Det ska jag absolut försöka mig på Birgitta. Du bor ju inte så långt bort.
Karolina Ramirez

2014-01-11 @ 23:34:49
Postat av: Ulla

Fantastiska foton min vän. Keep going.

2014-01-11 @ 23:57:04
Postat av: Ellen (alatariel)

Alltså gud vad vackert! omg jag håller på att dö här framför datorn! guuud vad vackert! Bara älskar den där strand bilden, aaah sååå fint. o__o

2014-01-12 @ 09:45:44
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: 싱네/Signe

Sv: Åh lycko dig som har varit där! Tack så mycket<3

______________________________________________

Jättefina foton btw! ^^

2014-01-12 @ 10:57:13
URL: http://sunnysunshiness.blogg.se
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin