ONSDAG, MAJ 16, 18:04

palm trees


random bilder från Gran Canaria... något som känns som att det hände för 100 år sedan.
 
Sitter här med nyklippt hår. Från att gå till långt långt hår har jag nu helt plötsligt klippt det relativt kort???? Hmm. 

Postat av: Ellen (alatariel)

Så härliga bilder! Speciellt den sista!

Svar: Tack så mycket :D
Karolina Ramirez

2013-05-16 @ 19:42:23
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Choi

Den ön är så underbar, och dina bilder är otroliga. Har fastnat för den sista

2013-05-16 @ 21:50:23
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Postat av: Birgitta

Vad roligt med Kanarieöarna! :-)

Svar: Tack kära Birgitta, det värmer :-))) Ha det så kul med katterna. Skulle du inte ta en tur till Kanarieöarna?
Karolina Ramirez

2013-05-17 @ 09:35:33
Postat av: Justitius

Nejmen Gud vad fina bilder Karolina! De blåa färgerna får mig att må så bra i själen. Och jag vill gärna se dig i kort hår, har alltid tänkt att du skulle passa i det :-)

Svar: Ibland skrämmer du mig Justitius. Tack ändå.
Karolina Ramirez

2013-05-17 @ 09:39:27
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin