LÖRDAG, December 22, 01:27

Januari 2013


HAHA LOL HAR INGET BÄTTRE FÖR MIG SÅ GÖR DETTA... tänkte försöka göra en årsresumé!!! världens tråkigaste bloggrej va? sånt som man gör bara för att få en sista chans att få visa upp bilder och berätta om saker som egentligen är ganska irrelevanta vid det här laget... kommer säkert inte ens göra klart denna så kallade årsresumé p.g.a:
  1. jag orkar inte
  2. jag har inte ens fotat varje månad????
  3. tråkigt liv
  4. behövdes en punkt 4 
SÅÅÅ.. vad hände i the fabulous life of Karolina i Januari 2013????
 
 
Tog ett fusklov mitt i Januari och drog till Gran Canaria med kompissssssssssss. DET VAR TREVLIGT.
 
Pool.......fint
 
GODIS
 
Såna där spelhallar som typ inte verkar existera i Sverige??? gillar dom i alla fall
 
MARSVIN<33333
 
Obligatorisk bild från flygplanet :-))
 
Har aldrig tagit snyggare foto förut exCUSE ME
 
Nudist Area because why not hashtag swag :-)
 
Himlen var magisk.

Postat av: Julia Fulia

Vad spännande år du haft då, alla bilder i min kamera består av bilder på himlen och träd... oh well!

Svar: ????? JAG ÄR JU ARA PÅ JANUARI
Karolina Ramirez

2013-12-22 @ 18:40:23
Postat av: Cornelia

Riktigt fina bilder, låter/ser ut som att du hade en bra start på 2013

2013-12-25 @ 18:12:57
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Alltså gud vad fina bilder!! Bara älskar dina bilder!

2014-01-11 @ 21:35:04
URL: http://alatariel.papper.fi
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin