LÖRDAG, December 22, 17:44

NY TUFF KAMERA


Ville ha en ÄNNU LÄTTARE OCH MINDRE kamera än min 450d, så ja, kom hem med denna!!! En Canon EOS 100d, den typ minsta systemkameran (som inte är kompakt) som finns just nu. Köpte även objektivet 18-135/3.5-5.6 IS STM som är lika stort som kamerahuset... (skämt åsido) :-) 

Huvudanledningen till att jag köpt detta är väl egentligen för att jag ska resa bort över jullovet: nämligen till Costa Rica!!! Vi ska traska runt i regnskog och sånt där trevligt och kände att min nuvarande utrustning inte riktigt höll måttet... önskar ofta jag inte intresserade mig av fotografering så jag slapp känna mig tvungen att fotografera... 


Bild 1. HAHA ser nästan löjligt ut med ett egentligen inte så stort objektiv på ett mini-kamerahus...
Bild 2. Jämförelse i storlek med 100d och 450d (ÄR MER ÄN VAD DET SER UT)

Nåväl. Ska försöka bekanta mig med min nya råtuffa kamera nu<3
HA DET GÖTT!!!
 
 

Postat av: Julia Fulia

NIIIIIIIICE (ska jag åka till med franskan, men det är irrelevant)

Svar: riktigt nice B-)
Karolina Ramirez

2013-12-22 @ 18:19:39
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Kul :D

2013-12-25 @ 20:30:37
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Isabel R

Oh wow, hittade just din blogg och blev avis både på din nya kamera och din resa he ♡

2013-12-28 @ 19:27:33
URL: http://bellspace.blogg.se/
Postat av: agnesandersson

Men åh, vad kul!! Hoppas du får det bra i Costa Rica!
kram!

2014-01-01 @ 13:35:37
URL: http://acha.blogg.se
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin