ONSDAG, FEBRUARI 13, 21:19

Then rise, higher still, endless thrill


 
Jag och Ronja traskade iväg till skogen för ett tag sen, för jag skulle nämligen få öva på att fotografera människor med/på(?) henne! Har väl egentligen aldrig gjort det tidigare... Eh, vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet... kan inte komma överens med mig själv. Ronja är såklart superfin♥ I'm the problem ;
 
Well well, jag tycker det gick helt ok för att vara första gången men jag lär göra om detta... 

Postat av: Julia Fulia

Ronja är så vacker(!) och jag tycker att kompositionen + ljuset är sketabra!

Svar: JAAA! Beauty! Tack kära du <3
Karolina Ramirez

2014-02-13 @ 22:23:09
Postat av: Justitius

Nej men herrejösses vad fina bilder! Blir alldeles imponerad av dina kunskaper. Kompositionen och bildutsnittet är guld. Sen är modellen väldigt fin. Mycket bra jobbat darling.

Svar: Tack så mycket Jusse, du är en riktig pärla du!
Karolina Ramirez

2014-02-14 @ 09:39:23
Postat av: Natalie

Jättefina bilder Karro!

Svar: Åååhhh tack så mycket <3
Karolina Ramirez

2014-02-15 @ 11:38:44
URL: http://kitsune.blogg.se
Postat av: Cornelia

Bilderna blev riktigt bra, även fast du är nybörjare.

2014-02-15 @ 18:20:15
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin