TISDAG, MARS 06, 19:24

city of k-pop


ok nu var det ju ett brabrabra tag sen jag egentligen kom hem från seoul (förra veckan var jättelänge sen)
och jag fotade slut på ett minneskort på 16gb (usch då!!!!) men som vanligt känns det som att typ ett kort blev bra och det var på något helt irrelevant. men ska titta igenom och se om någonting är bloggvänligt. 
 
 nåja. efter att ha suttit och väntat i ett flertal timmar och sen suttit stilla som packad majs tio timmar satt vi plötsligt på en buss i sydkorea. det kändes väldigt orealistiskt.
om någon frågar vad det står här säger jag bara "ching chong potato" för jag har inte den blekaste
 
alltså herregud så skdjfskdjfh sött!!! massa fina klistermärken! det är alltså fönstret på en bil om någon undrade.
 
massa hus långt borta och lyktstolpe
 
ALLTSÅ vårt hotell hade ju typ världens snyggaste namn seriöst (HAHAHAHA)
 
en söt gata vi gick förbi varje dag *_* ursäkta mig MEN JAG ÄLSKAR SÅNA HÄR GATOR ÅÅÅH så fint
 
okej det var allt för denna gång, vi ses om 700 år när jag plötsligt bestämmer mig för att blogga! ♥♥♥

Postat av: Maria

verkar super häftigt. hade inte tackat nej till en resa :)

2013-03-09 @ 10:30:37
URL: http://inthearena.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Åh Seoul alltså<3

2013-05-01 @ 20:47:37
URL: http://vildblommor.blogg.se/
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin