TORSDAG, JANUARI 31, 16:27

LET THE GOOD TIMES ROLL


Foto: Soffe ASPIRING MODEL: JAG!!!  skoja bara lol eller alltså det är jag men är ej modell om nu någon trodde det hehe haha hoho
 
Redigerade om bilder som egentligen var till något helt annat (uppgift i grafisk kommunikation) men blev ju rätt fränt ändå.   My friend Sofia knäppte bilderna, som jag för övrigt lyckats övertala(tjata) att skaffa en blögg... Heheheh. Fint va???
 
Nåja...
Ha en riktigt trevlans helg nuuuuuu!
 

Postat av: Soffe

Älskar att du länkade till någon annans blogg thx pal

men ganska fränt ändå 😎😎😎

2014-02-01 @ 11:32:02
Postat av: Isabella

Svar: gud vad mysigt det lät! kramis

2014-02-04 @ 21:44:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas att du får en trevlig vecka! :)

2014-02-10 @ 16:32:31
URL: http://fames.se/Emmaalexandras
KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET OCH SKICKA INTE BARA IVÄG VÄRLDENS TRÅKIGASTE KOMMENTAR DÄR DU ENBART SVARAR PÅ MIN KOMMENTAR :-))))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin